Search This Blog

Thursday 14 July 2011

YOU'LL NEVER WALK ALONE

What comes to your mind when you hear this?

Yes, you are absolutely right! It's LIVERPOOL FC slogan/motto! My favourite football club! 

Impian aku nak menjejakkan kaki ke Stadium Anfield akhirnya menjadi kenyataan (sebenarnya dah banyak kali sampai Anfield tapi belum pernah dapat masuk sebab selalu sampai dah petang dan banyak masa sibuk dihabiskan bershopping dalam Kop). Kebetulan malam sebelum tu aku bermalam di Widness. Keesokkan paginya (actually pagi -pagi buta lagi) aku dah start enjin kereta menuju ke Liverpool dengan tujuan nak jadi di antara orang yang awal sampai Anfield! Aha... termakbul jugak impian. Sebaik sahaja sampai di Anfield , aku terus menuju ke kaunter booking sebab nak booking tiket masuk stadium (tak ada game pun tak pe, dapat masuk tour pun jadilah). Bila dah dapat tiket, muka pun dah senyum lebar aku pun memulakan aktivitibergambar-gambaran dan bershopping-shopping! Sakan makcik! hehehehe.... 3 jam tu tunggu nak dapat masuk stadium sbbnya setiap tour group can only accommodate 20-25 people. Tapi dek kerana nak masuk jugak, sanggup tunggu tu! Berkat kesabaran yang tinggi (usaha tangga kejayaan bak kata Mr. A aku) maka kami pun akhirnya dapat masuk juga. Jadinya, aku nak share sedikit sebanyak gambar yang sempat aku ambil masa tour tu! Jom, join me here....

























No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...