Search This Blog

Thursday 3 September 2009

Fikir- fikir

Salam semua,

Hari ini aku rasa sungguh penat dan otak pun berkarat. Dah macam tak boleh nak berfikir pulak apa lagi nak menulis. Macam manalah aku nak menyiapkan kerja-kerja aku ni kalau aku tak boleh nak berfikir dengan baik. Skill menulis aku pun macam dah berkurangan je. Macam dah tak reti nak menulis pulak lah sekarang. Tension betul. Rasa-rasanya dulu tak ada pun masalah macam ini. entah lah macam-macam pulak sekarang ni. Mana nak baca, mana nak menulis, mana nak berfikir, mana nak fikir masalah-masalah lain lagi... hu hu hu...


Hari ini aku cuma membelek buku-buku yang bertimbun-timbun di hadapan mata. Tapi satu apa pun kau tak faham dah nih. Kat aorang kena rehat jugak. Pastu baru idea datang balik. Nanti aku try test. Ingat nak tidur je lah. Mana tau bila bangun dah segar. Pas tu bolehkan fikir balik!


Sapa-sapa yang satu sampan dengan aku ni... aku tak tau lah korang naik motorboat ke, speed boat ke... aku rasa mcm aku naik sampan je lah.

Sapa nak hulur idea.....











1 comment:

  1. yes!

    we are on the same boat! i am feeling extremely exhausted and i still can't do my assignments yet. i have called dr Nura a few times, discussing ideas. i guess i need water but i think that is not a god reason. it's plain laziness which is avoiding me from doing and completing whatever task i am assigned with.

    may you recover fast from your "laziness" and be "healthy" again to do your work. don't worry, we are all on the same track, LEARNINg!

    p/s- saja jawab dalam Bi sebab you said your writing skills dah berkurang! ngehhehehehehe.. tercabar dgn your ex-student here??!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...