Search This Blog

Friday 18 September 2009

Hari ini Jumaat....

Salam semua,

Hari ini hari Jumaat 18 September 2009. Raya dah semakin dekat sangat. Ramadhan pula hampir meninggalkan kita. Sungguhun aku gembira untuk menyambut Aidilfitri tetapi aku juga sedih kerana bulan yang mulia, penuh nikmat dan keberkatan ini akan meninggalkan kita. Jika ada panjang umur, tahun hapadan pulalah kita bertemu dengan Ramadhan.

Walau apapun, di sini aku dan seisi keluarga menyusun sepuluh jari memohon ampun dan maaf kepada semua kenalan, rakan, sahabat dan taulan seandainya ada tersalah silap, terkasar bahasa, tersinggung perasaan dan sebagainya. Sesungguhnya aku hanyalah insan biasa yang punya banyak kelemahan. Aku juga mohon di halalkan makan dan minum. Selamat Hari Raya Aidilfitri dan Maaf Zahir dan Batin. Bagi sesiapa yang berkelapangan, jemputlah datang ke rumah bersama-sama menyambut raya (no telefon +4407552378754, +4407552378753).












4 comments:

  1. SALAM AIDILFITRI..
    i seek apology for all the nonsense I have done..

    nak jugak raya dgn puan aida and family.. :p

    ReplyDelete
  2. Datang jangan tak datang ok.... teringat masa you all semua ramai-ramai kat rumah I.... bestnyer masa tu... rindu betul kat U all...


    Yatt, nak jadi isteri orang dah.... kena belajar-belajar urus rumah tangga ok... luv u....

    ReplyDelete
  3. Selamat Hari Raya Noor...(belated wish because just started blogging again after the long break)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...