Search This Blog

Friday 11 September 2009

Pening lagi

Dear Friends,


Aku baru sahaja selesai bermesyuarat dengan supervisor. Tension! Tension! Tension....
Nape lah aku menyusahkan diri buat Phd nih.... hu hu hu hu

Apa lagi macam-macam la komen dia, aku tak tau la.... you all  yang lain buat macam mana. SUSAH la....benda-benda nih semua! Macam mana lah aku nak fikir macam mana dia fikir. Tahap aku fikir tak sampai macam tahap dia fikir lagi! Susah betul!!!!!!! Banyak yang aku nak kena buat nih.....Macam tak sanggup je nak baca semua komen-komen dia tuh walaupun kitaorang dah discuss tadi! berjela-jela. Siap kena marah lagi. Aku nak tahu... korang pernah kena marah tak dengan supervisor? Aku? biasa dah, dah lali dah... bukan marah pong pang pong pang... marah secara professional la. Tapi, aku nak buat macam mana... aku tak nampak apa yang dia nampak! Kalau aku nampak apa yang dia nampak dah lama aku jadi doktor dah! Aku nih baru lah nak bertatih!

Hishk, hisk, aku tension! Macam nak balik jek rasa......tolong...... tolong...

3 comments:

  1. Salam...
    U buat PHD bidang apa Noor? Sometimes language is the problem. We have ideas but not able to deliver effectively. Presentation has its own art, be it in written or spoken form. Whatever it is don't give up...redah jek!

    ReplyDelete
  2. Fatimi,

    It is not about language but it is about conceptualizing the research and also about choosing and applying the the appropriate theories. I am doing a comparative study which makes it even more difficult.By the way, I'm working on English Literature.

    ReplyDelete
  3. Fatimi,

    Lupa nak cakap tadi, thanks for the advice!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...