Search This Blog

Friday 5 August 2011

Fruit Tartlet

Sebenarnya, di bulan puasa ni, perkara yang paling sukar ialah mencari menu/ resipi/makanan yg sesuai untuk di masak dan dimakan waktu berbuka dan sahur. Sebagai contoh, puas aku berhempas pulas berfikir menu apa yang bakal disajikan untuk hari ini. Dalam fikir punya fikir, aku pun buat keputusan untuk buat fruit tartlet sebagai makanan pencuci mulut. So, aku sebenarnya nak share gambar rupa paras fruit tartlet aku itu. Walaupun tak berapa lawa tapi rasa sedap! Haha... Masuk bakul angkat sendiri! Ye la kan sapa lagi nak puji kalau bukan iri sendiri.... Ok ok.... Jom tgk gambar di bawah...










Macam mana buat? Kalau nak tahu, dalam entri aku sebelum sebelum ni aku dah upload resepi fruit tartlet. So, cuba lah ya!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...