Search This Blog

Thursday 20 August 2009

Koleksi aku....

Salam,


Hari ini aku nak share dengan teman-teman koleksi aku lagi... he he he he.... seronok pulak dapat tayang pinggan mangkuk aku yang tak seberapa nih.... nak buat cam mana... dah minat...

Kalau nak tahu.... ini sebahagian daripada koleksi RA aku..... pinggan 3 tier.... masa kau baru-baru dapat benda nih, punyalah seronok tak terhingga.... sebab mana nak dapat kat Malaysia.... tak dak pun.... datang sini, apalagi aku pun mulalah menjalankan misi menggumpul pinggan mangkuk aku yang terbengkalai dulu.... heaven! Mahal pun aku beli jugak, sebabnya aku dah suka!









Yang bawah ni, koleksi discontinued item aku.... Queens Virginia Strawberry.... dah tak keluar dah pun sekarang nih. Kebetulan aku dapat beli. Tinggal yang itu je. Berharga tu sebab mana nak dapat lagi. Kira antik la... cantik tak? mestilah cantik... aku memang suka benda benda yang ada kaler merah! sebab tu aku ni orang kat garang.... eh... tak tau lah... betul ke?





Yang ini koleksi duchess aku... warna biru putih. Discontinued jugak ler... nasib baik dapat! Kat UK je ada benda nih. Tempat lain mana ada...seronok aku.....


..


Yang ni koleksi RA aku jugak.... set bilik mandi.... ha ha ha jangan jeles... nanti datang rumah aku toilet pun bersinar-sinar sebab penuh dengan RA lagi....





Ini koleksi sudu sudu RA aku.... baru ada dua je... ingat nak tambah lagi.... tunggu sale la baru beli....minat jugak ke? nak pesan? kalau nak pesan... boleh... cuba gi kat sidebar tu... klick kat apa nama blog tu tah... thistle shoppe.... cubalah... seronok betul aku dapat sudu-sudu nih!!!! tah terhingga seronoknya! Hubby aku pun layan.... layan hobi aku yang tah apa apa tah nih.... cian dia.... tak pe la kan.... sayang punya pasal....




Ini pun discontinued jugak....

Royal Stafford 'Woman and Home'.... tak ada dah sekarang... aku minat warna dan bunga dia... cantik... korang?





RA lagi? heh heh heh...pasu bunga aku la....


Aku nih tengah nak bagi banyak lagi koleksi aku. Tunggu kemunculannya.....






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...