Search This Blog

Wednesday 19 August 2009

My collections 4

Ini pun sebahagian daripada koleksi-koleksi aku jugak..... complete set la... tengok satu dah la...
Portmeirion nama dia.... glamer tu kalau kat sini.... tak lah mahal sangat..... seronok sebab dia cantik..... aku beli masa pergi Stoke dulu.....

piring dan cawan
Pinggan....


Coaster....
Mug....


yang koleksi favourite aku.... royal albert old country roses..... aku baru ada satu set la... ingat nak tambah lagi... tapi tunggu la bila cukup duit leh la beli lagi... masa sale...


portmeirion jugak....
yang koleksi special.... aku ada dua jenis noritake... salah satunya yang kat bawah ni lah... clara nama dia.... corak ni dah tak keluar lagi dah sekarang nih.... kira antik la... aku beli kat ebay je...


Syok jugak melayan pinggan mangkuk nih.... release tension sikit..... ha ha ha... perasan....
yang penting aku gumbira.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...