Search This Blog

Wednesday 19 August 2009

My Collection 5

Aku nak perkenalkan pulak koleksi FM aku. FM tu fridge magnetic. Sebelum tu, gambar yang atas tu koleksi kapal aku. Cantik tak? Kapal yang aku beli tu collector's item. Susah cari tapi nasib baik dapat.


Manakala gambar yang bawah ni, fm scotland...


more magnets


more magnets.... yang ini favourite anak-anak aku lah... apa lagi... adik cukup suka magnet yan berunsurkan haiwan... he he he



more magnets....



more magnets....


more magnets....


more magnets....


my collection so far... ada yang beli dan ada juga yang teman-teman bagi....



Seronok tau kumpul magnet-magnet ni. For FM lovers, memang saat yang dinanti-nantikan. Aku akan make sure mana aku pergi pun aku akan beli magnet nih. Bukannya apa, kenangan tu. Nanti aku share koleksi keychain aku pulak.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...